В рамках договору на проведення абонентського обслуговування з інфомаційно-консультаційного забезпечення підприємницької діяльності Виконавець бере на себе зобов’язання:
- надавати Замовнику інформацію щодо поставлених запитань; консультації в усній формі, як на підприємстві, так і в офісі аудитора або по телефону. Письмові консультації надаються за окрему плату;
- за вимогою Замовника Документально обґрунтувати надані консультації;
- надавати Замовнику підбірку галузевих та тематичних консультацій, а також інформацію про зміни діючого законодавства в частині, що стосується діяльності клієнта — два рази на місяць;
- щоквартально проводити семінари-практикуми з питань податкового законодавства та ведення бухгалтерського обліку.
Наші консультанти забезпечують надання індивідуальних консультацій з питань бухгалтерського обліку та оподаткування з підбіркою пакету документів щодо поставлених запитань, включаючи також і судову практику вирішення цих питань.
Вартість постійного абонентського обслуговування формується на підставі потреб підприємства у розрахунку за місяць.